Monday, March 12, 2012

TRAFİK !!

2 kişi hariç olan diğer tüm dünyaya sesleniyorum beni takip etmeyen.

Tamam siz beni takip etmeyerek mutluydunuz, ben de takip edilmemekten acımı sindiriyodum.  Bugun yeni  öğrendiğim istatistiklere baktım. Ne göreyim ?  http://troll-face-ru.blogspot.com/ sitesinden görüntülenmişim en çok. Peki bu site nedir ? girin bakın. Troll sitesi. Forever alone ları paylaşan site. Beni forever alone yaptınız ben daha ne diyim ? size karşı hiç bi garezim yoktu ama artık düşmanız gençler. Dünya üzerinde 7 milyar insan varsa  6.999.999.998 inizi karşıma aldım. Şimdi siz düşünün !

2 comments:

dial m for makeover said...

hahahaha sesini duyan yok...

dokkerk said...

zaten en sonunda dünyayı yok etmeye çalışan çılgın bilim adamlarından biri olucam ama bilimle fizikle falan da alakam yok ki =)